2015. január 27., kedd

62.Fejezet - Szóval elvállalod?

Sziasztok Drágák! Nem fűznék hozzá semmi különöset ehhez a részhez csak annyit, hogy ez kivételesen tetszik. :D Valószínűleg azért, mert Kitti szemszögéből komolyabb mondatokat is írhattam, ami vééégre kielégítette írási fájdalmamat. :D
Jelenleg sietek, megyek apummal pizzázni. :D
Puszii mindenkinek! :* <3

Nagyon szépen köszönöm a 9000 oldalmegjelenítést! <3

62.Fejezet - Szóval elvállalod?

/Kitti szemszöge/
 -Zene-
A repülő gépen ülök. Négy napja volt, hogy láttam Doriánékat, és azóta mind a ketten felkerestek. Akármennyire is nem akartam velük beszélni muszáj volt, hiszen a suliban nem tudtam elkerülni őket nagyon.
Doriánnal szakítottam és megmondtam neki, hogy hagyjon békén legyen csak nyugodtan az ő kis aranyoskájával. Szelivel is beszéltem. Ő sírva kért tőlem bocsánatot, eléggé ki volt bukva. Megbocsátottam neki, de megmondtam, hogy a bizalmamat már nem fogja visszakapni. Ettől csak még jobban sírt, de én ott hagytam. Nem vagyok szívtelen, de azt hiszem ez az egész nekem jobban fájt, mint neki, nekik.
Nem voltam egyedül szünetekben, mindig volt társaságom akik előtt játszhattam, hogy milyen boldog is vagyok. Leginkább Nándival voltam csak ő tudta mi is játszódik le jelenleg a lelkemben. Mások előtt ugyan az a lány maradtam. Velem ellentétben Szeli csak rosszabb lett kívülről is. Rékáékkal van, de néha már úgy mászkál a folyosókon, mint egy zombi. Egyszer majd nem oda is mentem hozzá, de aztán bevillant az a bizonyos kép az agyamba... Ha Nándi nem lenne, azt hiszem belülről még nagyobb roncs lennék. Most, hogy Kinga már nincs itt elveszett vagyok lelkileg. Mint ha elveszett volna a másik felem. Telefonon, persze beszélünk de az nem ugyan az. Ezért is nem meséltem neki a történtekről. Azt sem tudja, hogy megyek hozzá, csak a barátnőjével Emilyvel beszéltem le a dolgokat. Mindegyikük elég elfoglalt mostanában ezért jön ki elém a reptérre Emily. Azt akarta, hogy a One Direction jöjjön elém, de az túl nagy feltűnést keltene, és azt hiszem én is sikítva rohantam volna a nyakukba, normális rajongó módján. Kinga ugye nem tud róla, és amúgy sem lenne ideje, mert elkezdték felvenni a dalát, na meg a klippet forgatni. Nem sokára végeznek vele, vagyis Kinga részéről, mert akik csinálják ezt az egészet még van egy kis dolguk azért. Nem értek ehhez szóval fogalmam sincs...
A klippben Kinga egy szép fehér, földig érő ruhában lesz, és egy erdőben mászkál. Ez így elég bénám hangzik, de jó lesz Emily szerint. Néha bele-bele vágnak majd egy kis táncot, amit Kinga még mindig nem tud megtanulni, mert inkább hasonlít balettra, mint hip-hop-ra. Emily sehogy se tudja betanítani neki. Szerinte Kinga egyre nyűgösebb, amikor nem megy neki. Persze, mert Kinga maximalista volt a tánccal kapcsolatosan mindig is, és ha nem ment neki valami levágta a hisztit. Aztán addig csinálta amíg, nem sikerült neki tökéletesen. Vagyis csak saját magát kínozta. Ezért is volt többször balesete amikor táncolt.

- Aszta, te aztán valóban nagyon hasonlítasz Sziszire. - áll előttem egy nagyon, nagyon vörös hajú lány a reptéren, amikor leszállok a gépről. Valószínűleg ő lesz Emily.
- Emily, ugye? - kérdezem mosolyogva.
- Igen. Te pedig Kitti. - mosolyog ő is. Nevemet nem kettő t-vel hanem csak egyel mondta, amit kicsit fura volt hallani. Agyamat át kell váltanom teljesen angolra, ami kicsit nehéz lesz. Megy az angol, de nem perfect.
- Tetszik a hajad. - nézem a rikító vörös hajzuhatagát, amibe bal oldalt bele van nyírva, és jobb oldalra van fésülve az egész. Kicsit merész ez a hajválasztás...
- Mehetünk? - kérdi miután előkotortuk a bőröndömet. Bólintással jeleztem miszerint mehetünk, majd egy gyönyörű fehér BMW-be ültünk be.
- Wáo ez a tiéd? - csodálkozom, mikor már ő is beült.
- Igen. - mosolyog elégedetten. - Nem rég vettem. - indítja be a motort, majd elindulunk. Az úton beszélgettünk, meséltünk egymásnak magunkról.
- Sziszi még nincs otthon, mert a táncot próbálja. - forgatja itt szemeit - De úgy másfél óra múlva megérkezik. - állítja le a motort, amikor egy gyönyörű, és nagy házhoz ér.
- Azta kurva. - suttogom mikor kiszállok a kocsiból. Mi ez a nagy gazdagság, bakker?? Otthon is volt jó pár pénzes kis emberke, na de ekkora ház két embernek....
- Megkérdezhetem, hogy két embernek minek ekkora bazi nagy ház? - nevetek kínosan, miközben a bőröndömet kiveszem a csomagtartóból.
- A srácok többnyire már beköltöztek hozzánk, szóval megfogod érteni. - mosolyogva bólogat Emily.
- A srácok? Úgy érted a One Direction? - fagy meg bennem a vér egy pillanatra. Baszki, baszki, baszki...
- Úgy tudom nagy rajongójuk vagy. - kuncog Emily, miközben kinyitja az ajtót.
- Imádom őket! Csak abban reménykedem, hogy amikor látom őket, ne ájuljak el. - nevetek már én is.
Az egyik vendég szobát kaptam meg, ami elég szép. A nappalit foglaltuk el, hogy ott beszélgessünk, hülyüljünk egy ideig.
- Édes megjöttem! - kiáltott egy igen csak ismerős hang. - Kitti? - csodálkozik el Kristóf.
- Hali! - intek mosolyogva.
- Hogy, hogy te itt? - csodálkozik, miközben hozzánk jön, és Emilyt egy rövid csókkal köszönti.
- Eljöttem. - vonok vállat.
- Kinga azt mondta csak akkor jössz ha otthon valami gond van. - ráncolja szemöldökét, én pedig kellemetlenül megköszörülöm a torkom és fészkelődöm helyemen.
- Mi történt? - kérdi, mikor leesett neki, hogy valóban valami van otthon.
- Nincs semmi gond, csak eljöttem... Csak úgy. - erőltetek mosolyt az arcomra, és megrázom fejem.
- Oké. - motyogja, mint aki nem hiszi el, amit mondtam.
- Megyek csinálok forró csokit, meg valami kaját. Nehogy Niall panaszkodjon, mint legutóbb. - nevetve áll fel Emily a helyéről.
- Segítek. - indulok meg én is mielőtt még Kristóf bármit kiakarna szedni belőlem.
Összesen húsz(!!) szendvicset készítettünk el a végén.
- És ezt mind megfogja enni? - ráncolom szemöldököm a sok ételt nézve.
- Óó ez még csak az eleje neki! - nevet Emily, majd halljuk, hogy nyitódik az ajtó. Mivel tipikus amerikai konyha ezért látni, hogy ki jött. Kinga volt az aki elől jött, de a mögötte lévőket nem láttam ugyan is, amint Kinga meglátott rám ugrott.

/Kinga szemszöge/
-Zene-

Az ajtóból pillantottam meg Kittit. Mosolyogva szaladtam hozzá és köszöntöttem sajátos módon. Vagy ráugrottam és úgy öleltem.
- Szállj már le rólam te só zsák! - nevet fájdalmasan alattam Kitti. Felállok és felsegítem őt is. Majd normálisan köszöntjük egymást és megölelem jó szorosan.
- Hogy, hogy itt vagy? - kérdezem mikor elengedem.
- Nem akartam otthon maradni. - von vállat mosolyogva.
- Mi történt? - húzom össze szemem és úgy nézem. Látom rajta, hogy valami van.
- Semmi. - rázza fejét keserűen mosolyogva.
- Meddig maradsz? - váltok témát mert most még tuti nem fogja elmondani. Majd később kiszedem belőle...
- Ameddig eltűrsz. - mosolyodik el.
- Szigeti Kitti Alexandra! Most azonnal mond el mi történt! - teszem csípőre kezem, mert ez már több, mint gyanús. Kitti sóhajt és arcát tenyerébe temeti.
- Ne hívj így! - néz fől rám össze szedve magát.
- Megjöttünk! - kiálltja Zayn az ajtón belépve.
- Hallom, édes hallom. - nézek hátra mosolyogva. Mind az öt fiú ott van, Kittinek pedig az álla a földet súrolja, szemei pedig majd kiesnek.
- Csak nem? - mosolyogva vonja fel szemöldökét Zayn.
- Srácok ő itt Kitti a tesóm. - mutatok a már normálisabban kinéző Kittire, aki csak mosolyogva int nekik.
- Kétlem, hogy fordítva is be kéne mutatnom mindenkit. - nevetek halkan, Kitti pedig szúrósan pillant rám.
- Az gáz lenne ha most elájulnék? - suttogja nekem Kitti.
- Igen! - nevetek csendesen. - Csak viselkedj emberi módon, ha pedig az nem megy ugorj a nyakukba. Hidd el, mind kettőt elfogadják! - nevetek, mire Kitti belém könyököl. Eközben Harry hozzám sétál és megcsókol köszönésképpen. A többi fiú is reagál és megindulnak hozzánk.
- Örülök, hogy végre megismerhetlek! - öleli meg Zayn ezzel még jobban megölve Kittit.
- Én is! - mosolyog Kitti, mint a tejbe tök.
- Azt meghiszem! - motyogom.
- Kajaaa! - kiáltja el magát Niall és a konyhába siet ahonnan egy nagy tálca szendviccsel tér vissza. - Hát, asszony legalább most csináltál. Nem úgy, mint múltkor. - néz Emilyre Niall mérgességet játszva.
- Én ugyan nem csináltam neked kaját! - rázza fejét Emily és kiölti rá a nyelvét. - Kitti csinálta őket. - mutat tesóm felé.
- Ez esetben köszönöm! - ad egy puszit Kitti arcára. Igen, azt hiszem Kittinek ez volt az utolsó előtti pont, mielőtt még kitörne belőle az örült rajongó.
- Mindjárt elájul szegény, ne kínozzátok már! - nevet Emily, mire a fiúk értetlenül néznek rá. - Kitti imád titeket, hatalmas rajongótok! Nagyon, nagyon szeret titeket! Most csak vissza fogja magát, hogy ne legyen őrült rajongó, szóval ne kínozzátok! - mondja Emily, mire Kitti hálásan bólint neki.
- Hát én ezt a dögös kis őrült rajongót ellopnám. - öleli át vállánál Zayn Kittit.
- És ha letámad? - nevet Lou.
- Akkor kiélvezem a helyzetet. - kacsint Zayn, Kitti pedig totál vörös fejét lehajtja.
Nekem csörög a telefonom szóval arrébb megyek és felveszem.
- Szia Szeli! - köszönök mosolyogva.
- Szia, Kittit oda tudnád adni? - kérdi csendesen.
- Miért? - ráncolom szemöldököm, mint ha látná. Ekkor elmesélte mi is történt. Hogy lefeküdt Doriánnal, és hogy mennyire megbánta és hogy szeretne újra a barátnője lenni Kittinek.
- Öhm... Ez lehet, hogy felejtős. - mondom zavartan hajamba túrva. Kittit ismerve az tuti felejtős.
- Rendben. Akkor... Szia! - köszön szomorúan és leteszi.
- Szigeti Kitti Alexandra! - megyek vissza a többiekhez. - Most hívott Szeli! - teszem csípőre a kezem.
- Miért nem mondtad el, hogy mi történt? - kérdezem megenyhülve és mellé megyek, majd magamhoz ölelem. Kitti vissza ölel, majd mikor elengedem rezzenéstelen arccal néz rám.
- Mert nem érdekelnek! Szakítottam vele és kész! - mondja miközben kibuggyan szeméből egy könnycsepp.
- Ekkora egy parasztot. - motyogom és megint magamhoz ölelem Kittit. Kitör belőle a zokogás, én meg csak ölelem, és simogatom.
- Azt hiszem, most még jobban jól jönne neki, ha elrabolnám. - szólal meg Zayn. Mikor elengedem Kittit ő letörli könnyeit és színészkedve jó kedvet játszik.
- Amit, mondtam intézzem el? - kérdi Niall tőlem, a Kittinek való ajánlatra célozva én pedig bólintok.
- Mit intézzen el? - értetlenkedik Liam.
- Az meglepetés. - mosolygok rájuk - Most pedig menjetek és teperjétek le egymást. - röhögök fel, amint szavaimat Zaynek és Kittinek célzom.
- Nekem nincs ellenvetésem ez iránt. - mondta Zayn átkarolva Kittit és megindultak ki.Zayn kicsit előrébb ment, hogy kinyissa Kittinek az ajtót. Ez idő alatt Kitti hátra fordult és nagy mosollyal arcán, mind két hüvelykujját felmutatta. Amikor Zayn megfordult Kitti tökéletesen időzített, mert úgy nézett rá mint ha nem fordult volna vissza. Kitti bolondságát már megszoktam így ezen csak mosolyogtam amíg a többiek nevettek.
- Azt hittem rá veti magát. - mosolyog már Harry.
- Áá türtőztette magát. - intem le - De ha így folytattátok volna lehet valamelyikőtökre rá ugrott volna. - nézek Niallre.
- Dögös. - bólogat elismerően maga elé nézve Niall.
- Tudjuk! - mondja egyszerre Liam, Harry és nagy meglepetésemre Kristóf. Bár az utóbbi oldalába bele könyökölt jelen lévő barátnője.
- Tudjuk? - kérdezzük vissza Emilyvel saját barátunkra nézve.
- Hé, ikrek vagytok ezt dicséretnek is vehetnéd. - néz rám kaján vigyorral Harry.
- Óó, hidd el Kitti erre azt mondaná, hogy ő dögösebb. - nevetek és Kristóf egyetértően bólogat velem, hogy valóban ezt mondaná Kitti. Ismerjük már...
- Na jó elnézzük nektek ezt a kis mondatotokat. - mosolygok a két fiúra, mire ők megkönnyebbülten sóhajtanak fel. Emilyvel már tudjuk, hogy lesz itt egy "ha" vagy "de".
- De ha valamelyikőtök hozzányúl Kittihez úgy, ahogy nem kéne megölünk titeket. - mondom halálosan nyugodtan mosolyogva.
- Téged egyrészt mert a barátnőd vagyok - mondom Harrynek és ahogy ezt kijelentem némi boldogságot vélek fel felfedezni szemeiben - és mert a testvérem szóval alap, hogy a pasijait jól le ellenőrizzem. Ezért is adok rá engedélyt, hogy Zayn legyen az új fiúja. - mosolygok még mindig.
- Miért pont Zayn? - durcázik Niall.
- Mert jól néz ki. - vonok vállat, mint ha olyan egyszerű lenne pedig csak Harrynek akartam vissza adni.
- Héé. - szól fel némi fázis késéssel Harry.
- Szépek a szemei. - válaszolok magyarázat ként.
- Úúú ölni tudnék olyan szempillákért, mint amilyenek az övéi. - olvadozik Emily. Ekkor Kristóf és Harry megfordult és hisztizve a kanapét célozták meg.
- Nem bírják egymást mégis egy valami közös bennük. - állok Em mellé és nézem a két hiszti zsákot mosollyal arcomon.
- Igen! - bólogat Emily ő is a fiúkat nézve - Határozottan cukik mind ketten ha hisztiznek. - mondja az egyetlen közös dolgot bennük én pedig helyeslően bólogatok.
A többi fiú is helyet foglalt a kanapén, mi meg Emilyvel csináltunk szendvicseket. Mikor bevittük nekik mind neki estek kivéve a még mindig durcázókat. Leültem Harry ölébe féloldalasan és nyaka köré fontam karom. Lehajtott fejjel, összefont karokkal ült továbbra is egy helyben. Fel sem nézett rám.
- Naa, már. - lököm meg egy kicsit és mosolyogva figyelem reakcióját. Semmi. Tudom mi a gyengéje, így bele túrok göndör fürtjei közé, így már sikerült elérnem, hogy felnézzen rám. Még mindig hisztizve nézett ezért bevetettem a másik gyenge pontját. Rövid mégis vad és szenvedélyes csókba kezdtem, amit ő pár pillanat múlva viszonzott is. Mikor elváltunk egymástól mosolyogva harapott bele alsó ajkába ezáltal olyan volt, mint egy szerelmes tini lány.
- Aranyos vagy, amikor féltékeny vagy. - nevetek csendesen és ölébe bújok. Csak ez a féltékenykedéses dolog miatt ne menjen tönkre semmi köztünk, úgy mint Kristóffal..

Délután három óra van és mi itt ülünk a besötétített házban és horror filmet nézünk. Én éppen Harry mellkasába fúrom arcom, mert elég ijesztő a film.
- Hali! - csendesen jön be Kitti, arcán halvány mosollyal. Most más mint szokott lenni.
- Hát ti tubicáim? - kérdi Emily mosolyogva nézve Zaynt és Kittit.
- Beszélgettünk, elvoltunk, jól voltunk. - von vállat Kitti - És ha az még lehetséges még jobban imádom, mint az előtt. - mosolyog már jobban, ezeket a szavakat nekem címezve. Felnevetek és csak bólogatok, majd megveregetem vállát. Ekkor megcsörren a telefonja. Értetlenül nézi meg, és közben lefagy.
- Ki az? - kérdezem ő pedig felmutatja és csak egyetlen egy nevet látok.
Dorián.
Kikapom kezéből és Kitti akárhogy is ellenkezik, felveszem.
- Még is mit képzeltél magadról? - üvöltök bele, amikor felveszem. - Hogy merészelted? Megcsalod a testvéremet, aztán még van pofád felhívni? Na, jól figyelj most Dorián, mert csak egyszer mondom el! Ne keresd, ne hívd, de még csak meg se közelítsd a húgomat, különben nem állok jót magamért! Felejtsd el, hogy egyáltalán létezik, mert ő is ezt fogja tenni veled! Itt van velem szóval tudni fogom ha lesz annyi pofád, hogy felkeresd! Na, szia! - üvöltök végig, majd bontom a vonalat, és mérgesen ülök Harry mellé, összefont karokkal.
- Köszönöm! - suttogja Kitti, és mikor ránézek könnyek csillognak szemeiben. Kitárom karomat ő pedig megölel.
- A testvérem vagy és mindenáron megvédelek! Mindentől és mindenkitől! - suttogom, de teljesen komolyan mondom neki.
- Hogy értetted, hogy a húgod? - kérdi hirtelen Kristóf.
- Ötven másodperccel hamarabb születtem. - mosolygok büszkén, de továbbra sem engedem el testvérem.
- Tudom! Megvan, tudom! - áll fel hirtelen Emily és ezt a két mondatot kiabálva közli velünk, miközben Kittire és rám mutogat.
- Ilyenkor mit érzel? - vonja fel szemöldökét Zayn.
- Jót. - inti le Emily és visszafordul hozzánk. - Ikrek vagytok. - jelenti ki.
- Örülök, hogy rájöttél. - nevetve engedem el Kittit.
- Nem érted! - int le most, engem Em. - Ikrek vagytok. - ismétli meg. - Mind a ketten táncoltok. Mind a ketten jól. Kitti te tudsz balettozni, Sziszi viszont már nem. - magyarázz nekünk hevesen. Majd nekem leesett, hogy mire is akar kilyukadni pontosan.
- Kinga nem tud balettozni? - döbben le Kitti és rám néz.
- Már nem megy. - rázom fejem keserűen mosolyogva. - Egy ideje már nem igazán sikerül. Valószínűleg a baleset miatt. - motyogom az utolsó mondatot.
- Na, hadd folytassam! - hisztizik türelmetlenül Emily, mi pedig újra rá figyeltünk. - Szóval ha Kittinek betanítanám a Balett részét, fel sem tűnne a különbség, hogy nem Sziszi az, aki táncol. - mondja el végül.
- Csak Kitti haját kell befesteni ugyanolyan színűre, mint Sziszié és tádá. Teljesen egyformák. Kinézetre. - mondja Zayn is bólogatva.
- Na, szóval elvállalod, hogy Sziszi klippében táncolj? -

6 megjegyzés:

  1. Váááááááááá imádom a blogodat gyorsan kövit
    Puszy Vikii ☺😘

    VálaszTörlés
  2. Váááááááááá imádom a blogodat gyorsan kövit
    Puszy Vikii ☺😘

    VálaszTörlés
  3. Eeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz SZUUUPPPPIIIIIII vooooooolt!!:D annyira de annyira cukiiiiii!:D annyira bírom a blogod! Mond meg is, hogy a feszkes fenébe tudtsz ilyen jol írni?? He??:D :D gyorsan a kovit mert naon nem birom ki! :D kinga olyan aranyos!:) majd nem már én is negoleltem Kittit!:) és Dorian? Arra a parasztra már nem lehet mondani semmit! Szelin meg oszinten szolva , nagyon csodálkoztam. Hogyan lehet ilyen Kittivel, a legjobb barátnőjével? Na mindegy...Tök jó lett NAGYON ügyes vagy, Pusziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!:D <3<3<3:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még így, betegen is megmosolyogtat a kommented, ami most megmentőként jött a kedvemet illetően. (Délelőtt az osztálytársaimat kínoztam, mert nem volt jó kedvem a betegség miatt...) :)
      A "besztfrendforever" dolgok legtöbbször ilyenek... Sajnos. Dorián csak úgy spontán jött, hogy ne legyen már minden olyan tökéletes. :)
      Ami az írást illeti csak azt tudom válaszolni, mint amikor megkérdezik :Hogy tudsz ilyen szépen rajzolni? Nos nekem ez a válaszom, mind a kettőre. Csak gyakorolni kell, és ha ideges vagy/szomorú/vidám azt vesd lapra /ez esetben képernyőre/ és sokkal jobb lesz neked és a lelkednek is. Könnyű csak sokáig tart, mire egy igencsak jó blogot össze lehet rakni. ;) :)
      Már készül a kövi rész, de ha továbbra is így haldoklom akkor nem végzek vele vasárnapra sem. :/ (Haldoklás=betegség)
      Ráadásul holnap még túl kell élnem egy matekot és egy angolt.Ember, péntek lesz, minek ilyen óra amikor már ki leszünk? :D ?
      Pusziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! :D :* <3 <3 <3

      Törlés
    2. Gyogyuljal meg azonnal te lany!;) <3

      Törlés